SMS розсилка — це один із нових і дуже ефективних видів реклами. Як показує статистика, отримане SMS-повідомлення читають до 90% одержувачів. І кожна людина, яку зацікавили Ваші послуги або товари, збереже SMS з Вашою рекламою та контактною інформацією у себе в телефоні, щоб скористатися нею за нагоди.
Можна виокремити два основні напрями використання SMS-розсилок у Вашому бізнесі:
- нагадування Вашим існуючим клієнтам про себе: надсилання новин компанії, інформації про акції, знижки, розпродажі тощо. Адже, як сказав Сержіо Займан (головний маркетолог таких компаній, як Coca-Cola, PepsiCo, Procter and Gamble та Microsoft): «Утримати старого клієнта в шість разів дешевше, ніж залучити нового».
- залучення нових клієнтів шляхом надсилання інформації про Вашу компанію, її переваги перед іншими, цінові та акційні пропозиції тощо Вашим новим потенційним клієнтам. І, згадуючи слова видатного поета, афориста та історика Бауржана Тойшибекова: «Ніщо не підвищує якість реалізації товару так, як кількість реклами», Вам вирішувати, наскільки це «якість» зросте для Вас…
Нижче наведено приклади використання SMS-розсилок у різних сферах бізнесу:
Служби таксі — персональне повідомлення клієнта про подачу таксі. Для цього в комп’ютерний облік замовлень таксі додається функція, що дозволяє надсилати клієнту SMS-повідомлення з вказівкою моделі, кольору, державного номера та часу подачі автомобіля. Другий напрям — масова SMS-розсилка по базі абонентів, які хоча б раз замовляли таксі, про різні нові пропозиції Вашої служби. Така послуга дозволяє збільшити кількість замовлень за рахунок того, що частина разових клієнтів може стати постійними.
Автосалони та сервісні центри — реклама нових послуг і продукції, інформування клієнтів про все, що може їх зацікавити, наприклад, масова розсилка для власників автомобілів конкретної марки або для тих, хто скористався певним видом послуг.
Банки та кредитні установи — SMS-послуги дозволять клієнту отримувати повну інформацію про свої рахунки незалежно від місцезнаходження. SMS-розсилка може включати такі види послуг:
- SMS-інформування про рух коштів, виписки з рахунку тощо;
- SMS-повідомлення про рішення щодо видачі кредиту та строки його погашення;
- SMS-реклама нових послуг банку;
- SMS-послуги з інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції банку.
Магазини та торговельні мережі — SMS-інформування про знижки, розпродажі, нові надходження товару, відкриття нових точок продажу.
Спортивні та фітнес-клуби — повідомлення про закінчення терміну дії абонементу та про знижки на його продовження, сповіщення про початок занять, розклад і наявність вільних місць у групах.
Нічні клуби, ресторани, кафе — повідомлення про концерти, зустрічі, творчі вечори, дискотеки, надсилання особистих запрошень і привітань тощо.
Розважальні центри — запрошення на свята, вечірки, концерти, бронювання квитків і замовлення столиків, привітання Ваших гостей із різними святами, повідомлення про спеціальні акції та пропозиції.