Мобільний маркетинг (СМС маркетинг) - це комплекс маркетингових заходів, направлений на просування товарів та послуг із використанням засобів cтільникового зв'язку.

Головними перевагами СМС розсилок є:

Пряма доставка реклами або повідомлень інформаційного характеру до споживача. Розсилка СМС повідомлень дозволяє компаніям оперативно повідомляти своїм старим і новим клієнтам про акції, заходи, знижки та ін. Швидкість донесення інформації. Повноцінна розсилка на 1000000 номерів займе всього 24 години. Висока ймовірність відгуку. Згідно статистики, більше 90% СМС повідомлень читаються користувачами. Показник відгуку коливається від 5-10% до 30% — найбільш високий порівняно з іншими маркетинговими технологіями. Підбір цільової аудиторії по регіону, прибуткам і т.д. у випадку, якщо компанія-замовник не має власної клієнтської бази.

Нижче наведені приклади використання SMS розсилок в різних напрямках бізнесу:

Служби таксі - персональне смс повідомлення клієнта про подачу таксі. Для цього програмне забезпечення Служби таксіпідключається до смс шлюзу, що дозволяє відправляти клієнту SMS повідомлення, в якому вказується модель, колір, державний номер і час подачі таксі. Також актуальним є масова SMS розсилка по базі абонентів, хоча б раз замовляли таксі. Масова розсилка смс в цьому випадку дозволяє збільшити кількість замовлень за рахунок того, що частина Ваших разових клієнтів стане постійними.

Автосалони та сервісні центри - смс реклама нових послуг і продукції, оповіщення клієнтів про все, що може їх зацікавити. Наприклад, масова розсилка смс для власників автомобілів конкретної марки або для тих, хто скористався певним видом послуг.

Банки та кредитні організації – SMS послуги дозволять клієнту отримувати повну інформацію по його рахунках, де б він не знаходився. SMS розсилка може включати в себе наступні види послуг:

  • СМС інформування про рух коштів, виписки по рахунку і т. д.;
  • SMS повідомлення про рішення з видачі кредиту і про терміни погашення кредитів;
  • СМС реклама нових послуг банку;
  • SMS послуги з інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції банку.
  • Магазини і торгові мережі - розсилка СМС про знижки, розпродажі, нові надходження товару, відкриття нових точок продажів.

    Спортивні та Фітнес клуби - розсилка СМС про закінчення терміну дії абонемента і про знижки на його продажах, оповіщення про початок занять, про розклад і наявність вільних місць в групах.

    Нічні клуби, ресторани, кафе - розсилка СМС про концерти, зустрічі, творчих вечорах, дискотеках, а такде розсилка особистих запрошень, поздоровлень і т. д.

    Розважальні центри - смс розсилка запрошень на свята, вечірки, концерти, бронювання квитків і замовлення столиків, привітання Ваших гостей з різними святами, повідомлення про спеціальні акції та пропозиції.

    API